Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lato dopiero się rozkręca, ale pierwsze upalne dni już mogliśmy odczuć na własnej skórze. Wysokie temperatury są problematyczne zwłaszcza w czasie jazdy samochodem przez kilka godzin. Na rynku można znaleźć akcesoria, które mają uprzyjemnić podróż i schłodzić zarówno wnętrze samochodu, jak i ochłodzić pasażerów. Czy wszystkie mają sens? Sprawdźcie!
Kody błędów w samochodzie są bardzo przydatne w diagnostyce pojazdów. Jak odczytywać kody błędów w aucie? Sprawdźcie nasz wpis!