Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Już 95% warsztatów samochodowych podniosło ceny w pierwszym półroczu tego roku. To nie koniec. 70% ankietowanych z raportu „Motoryzacja w czasach wojny” w najbliższym czasie planuje kolejne podwyżki. Jak wygląda sytuacja na rynku? Sprawdźcie!
Rozpoczął się proces wdrażania nowej benzyny E10 na stacjach benzynowych. Paliwo będzie posiadało o 5% więcej biokomponentów niż dostępne dotychczas paliwo E5. To wynik nowelizacji ustaw o biokomponentach i biopaliwach ciekłych. Kto może tankować bezpiecznie nowy rodzaj benzyny?