Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Coraz więcej słyszy się o nowoczesnych metodach kradzieży aut i coraz więcej kierowców zastanawia się, czy w starciu z złodziejem samochodowym ma jakąkolwiek szansę. Czy da się zabezpieczyć pojazd przed kradzieżą? Sprawdźcie!
Coraz częściej używamy systemów bezkluczykowego otwierania i uruchamiania samochodu, takich jak Keyless Go. Mimo że ta nowoczesna technologia oferuje wygodę, niektórych zastanawia, czy jest bezpieczna. Warto poznać działanie tego systemu oraz jego zalety i wady.