Rosnące podwyżki za usługi w warsztatach samochodowych powodują, że wielu kierowców szuka oszczędności i próbuje wykonać niektóre czynności samodzielnie. Jedną z nich jest wymiana kół w samochodzie przed sezonem wiosennym. Jeśli i Wy decydujecie się na taki ruch, to sprawdźcie jakie błędy najczęściej można popełnić, co za sobą niosą oraz jak ich uniknąć!
Wzrost cen jest odczuwalny na każdym kroku. W branży motoryzacyjnej zwłaszcza. Podrożało paliwo, usługi w warsztatach samochodowych, a nawet samochody i to nie tylko te nowe, ale również z rynku wtórnego. Wszystko wskazuje na to, że już za chwilę wzrosną również części samochodowe, co ma być efektem podwyżek za ceny opakowań kartonowych.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.