Klimatyzacja kiedyś była luksusem dostępnym dla właścicieli pojazdów premium, a teraz stanowi rutynowe wyposażenie większości aut. Nic w tym dziwnego, że producenci postawili na to wyposażenie i zaczęli montować je w swoich maszynach – nikt nie lubi odbywać długich tras w wysokich temperaturach, a upalne dni i widmo trasy często spędza kierowcom sen z powiek. Niewiele osób wie jednak, że jest ona nieoceniona także zimą. Sprawdź, co jeszcze powinieneś o niej wiedzieć!
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Moduł komfortu, nazywany również komputerem komfortu, to kluczowy element nowoczesnych samochodów, dbający o wygodę i funkcjonalność. Odkryj, za co odpowiada ten system oraz jakie są objawy jego uszkodzenia!