Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Już 30 marca rozpocznie się najważniejsze wydarzenie motoryzacyjne dla całej Europy: Poznań Motor Show! Na wydarzeniu odbędą się również Mistrzostwa Mechaników, których Yanosik jest partnerem. Jakich atrakcji można się spodziewać w tym roku?
Przy dużej prędkości jazdy, głębokie kałuże są szczególnie niebezpieczne dla samochodów. Woda, która przedostanie się z ogromną siłą do jednostki napędowej, może spowodować różne uszkodzenia, a Was narazić na wysokie koszty naprawy.