Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Rozbiegany diesel to koszmar dla właścicieli aut z wysokoprężną jednostką. Ci, którzy przeżyli tę awarię często mówią, że już nigdy nie wrócą do samochodu z silnikiem Diesla. Czy faktycznie jest się czego bać? Sprawdźcie!
Czytanie oznaczeń na akumulatorze może być wyzwaniem, zwłaszcza gdy nie jesteśmy zaznajomieni z różnymi symbolami i parametrami. Dowiedz się, jak właściwie interpretować te oznaczenia, aby wybrać akumulator idealnie pasujący do Twojego pojazdu. Dzięki temu zapewnisz sobie niezawodność i dłuższą żywotność baterii.