Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Niektórzy kierowcy zimą w ogóle nie korzystają z klimatyzacji, co jest ogromnym błędem! Przypominają sobie o niej dopiero w sezonie wiosennym, a wtedy po włączeniu klimatyzacji w kabinie roznosi się przykry zapach lub nie ma chłodnego nawiewu. To znak, że czas na serwis klimatyzacji, który powinno się robić zawsze po sezonie zimowym.
Uszkodzenie opony może prowadzić do poważnych problemów, jeśli nie zostanie szybko naprawione. Dowiedz się, kiedy uszkodzenie opony wymaga natychmiastowej interwencji oraz jakie są objawy wskazujące na potrzebę wizyty u wulkanizatora.