Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Moduł komfortu, nazywany również komputerem komfortu, to kluczowy element nowoczesnych samochodów, dbający o wygodę i funkcjonalność. Odkryj, za co odpowiada ten system oraz jakie są objawy jego uszkodzenia!
W warsztacie samochodowym nie może zabraknąć podnośnika, dzięki któremu zajrzymy pod spód auta. Na rynku nie brakuje modeli o niskiej jakości, po zakupie których nie dość, że będziemy niezadowoleni, to i ryzyko ich użytkowania może się okazać zbyt duże. Czym się kierować przy wyborze odpowiedniego podnośnika do swojego warsztatu? Podpowiadamy!