Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lakierowanie proszkowe pojazdy to metoda szybka, łatwa i ekologiczna! Dodatkowo jest bardziej ekonomiczna. Na czym polega malowanie proszkiem samochodu? Jakie elementy można poddać temu procesowi? Zajrzyjcie do naszego poradnika!
Poduszka pod skrzynią biegów to niepozorny element, który ma ogromny wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Jej zużycie objawia się drganiami, stukami czy szarpaniem przy zmianie biegów, których nie warto lekceważyć. Sprawdź, jak rozpoznać uszkodzoną poduszkę, kiedy ją wymienić i z jakimi kosztami trzeba się liczyć.