Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Kolejne zmiany nadchodzą w środowisku motoryzacji. Eksperci już prognozują kolejne podwyżki cen samochodów przy stabilnym kursie polskiej złotówki. Bardziej opłacalnym będzie dbanie i regularne serwisowanie swojego auta, aniżeli zakup nowego. Choć w 2023 roku oferta producentów w końcu się powiększy… Co nas czeka w nowym roku? Sprawdźcie!
Coraz bliżej jesień, czas pomyśleć o odpowiednim przygotowaniu swojego samochodu do tej wymagającej pory roku. Już wkrótce rozpoczną się deszczowe dni, mgły, a nawet pierwsze przymrozki. Co zrobić, by odpowiednio przygotować auto na jesień? Sprawdźcie nasze wskazówki.