Car Serwis Szczecin: Mechanicy, Wymiana oleju, Naprawa układu hamulcowego, Diagnostyka samochodowa, Sprzedaż części motoryzacyjnych, Regeneracja/wymiana filtra DPF, Chiptuning silnika, Serwis samochodów ciężarowych, Elektryka samochodowa

Zdjęcie zastępcze
4

Car Serwis

Jana Henryka Dąbrowskiego 11, 70-100 Szczecin
Pokaż na mapie
515081...
Pokaż numer telefonu
Zamknięte  · 08:30 - 17:00
Umów wizytę
biuro...
Pokaż adres e-mail
cars...
Pokaż adres strony
Zajmujemy się obsługą, kompleksową naprawą i diagnostyką samochodową. Naprawimy każdy samochód osobowy i dostawczy, jednak naszą specjalnością są auta marek Audi, Volkswagen, Seat i Skoda.
Ta wizytówka warsztatu nie ma jeszcze opiekuna
Jesteś właścicielem?Skontaktuj się z nami
ZARZĄDZAJ WIZYTÓWKĄ
Opinie (25)
4
Dowiedz się gdzie doszło do wypadku
Blog
Artykuł
10.09.2021

O co chodzi z tym filtrem DPF? Czy ja mam go w swoim aucie?

Słyszysz filtr DPF w aucie i coś tam, gdzieś tam Ci szumi, ale nie do końca wiesz co? Przychodzimy z pomocą! To urządzenie, które pracuje w układzie wydechowym i jest filtrem cząstek stałych. To nadal za mało wiedzy dla Ciebie? To przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz na temat filtra DPF.
Artykuł
18.03.2022

Zdradzamy 8 trendów w branży motoryzacyjnej, które zagrażają warsztatom samochodowym

Nowe technologie mogą naprawdę mocno zrewolucjonizować branżę napraw samochodowych. Obserwujemy już od dawna, jak wpływają na sposób budowy pojazdów, ich zasilania oraz właśnie naprawę. W jaki sposób warsztaty samochodowe mogą zareagować na zmieniające się potrzeby klientów, którzy są właścicielami nowoczesnych aut? Naprawa takich pojazdów wymaga również dużych inwestycji w odpowiednio innowacyjne narzędzia. Niektóre warsztaty mogą sobie z tym nie poradzić. Poznajcie 8 trendów w branży motoryzacyjnej, które utrudniają pracę mechanikom.
Artykuł
11.07.2022

Skąd wiadomo, że olej w skrzyni się przegrzewa?

Wysoka temperatura jest najbardziej destrukcyjnym czynnikiem, który degraduje właściwości oleju w skrzyni automatycznej i silniku. Na ten problem są narażone zwłaszcza te pojazdy, które nie mają dodatkowej chłodnicy oleju. Proces degradacji oleju przyspiesza od temperatury 60°C, a już powyżej 150°C zaczyna rosnąć wykładniczo, co każde kolejne 10°C.