Właściciel warsztatu samochodowego, który przyjmuje pojazd od klienta do naprawy bierze na siebie pełną odpowiedzialność za przekazany mu pojazd. Im większa wartość danego auta, tym większy będzie zakres odpowiedzialności warsztatu. Co w sytuacji, gdy pojazd zostanie źle naprawiony, uszkodzony lub skradziony w warsztacie, w którym był naprawiany? Sprawdźcie!
Pandemia koronawirusa odcisnęła swoje piętno w każdym sektorze motoryzacji. Oberwało się również mechanikom, którzy w pierwszej fali spotkali się z ogromnym zainteresowaniem klientów chcących nadrobić zaległości i wykonać odkładane naprawy, a w następnych borykali się z oskarżeniami o brak rzetelności, pośpiech i doliczanie covidowych opłat do rachunków z warsztatu. Szukanie rzetelnego warsztatu szybko przeniosło się w sferę Internetu i zaczęło zyskiwać popularność. Skąd ten fenomen? Eksperci z Yanosik Warsztaty tłumaczą!
Moduł komfortu, nazywany również komputerem komfortu, to kluczowy element nowoczesnych samochodów, dbający o wygodę i funkcjonalność. Odkryj, za co odpowiada ten system oraz jakie są objawy jego uszkodzenia!