Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Niektórzy kierowcy zimą w ogóle nie korzystają z klimatyzacji, co jest ogromnym błędem! Przypominają sobie o niej dopiero w sezonie wiosennym, a wtedy po włączeniu klimatyzacji w kabinie roznosi się przykry zapach lub nie ma chłodnego nawiewu. To znak, że czas na serwis klimatyzacji, który powinno się robić zawsze po sezonie zimowym.
W ostatnich dniach świat motoryzacji obiegła informacja o nowych przepisach regulujących przeprowadzanie przeglądów technicznych pojazdów. Czego już w przyszłym roku mogą spodziewać się właściciele aut?