Kontrolka paliwa już się pali, a Ty denerwujesz się, że nie wiesz, ile jeszcze możesz przejechać swoim autem? A może nie ufasz dystansowi podawanemu przez komputer? Sprawdź, ile faktycznie kilometrów przed Tobą, zanim zgaśnie Ci auto przez brak paliwa.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Właścicielom samochodów którzy jeżdżą nieagresywnie spokojnie wystarczą klasyczne gładkie tarcze hamulcowe. Co jednak, gdy kierowcy zależy na dynamiczniejszej jeździe i szuka sposobów dzięki którym poprawi się sportowy wygląd auta oraz jego praca? Z pomocą przychodzą nawiercane tarcze hamulcowe!