Kupując auto używane bardzo często zwracacie uwagę na jego przebieg. I słusznie. To on wpływa na cenę samochodu z rynku wtórnego, a do tego pozwala na określenie stanu technicznego pojazdu. Czy przebiegu trzeba się bać? Sprawdźcie.
Wszystkie części w samochodzie mają swoją określoną żywotność. W ramach eksploatacji podzespoły zużywają się i po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów trzeba się liczyć z koniecznością ich wymiany. Niestety dotyczy to również silnika. Na szczęście jednostkę napędową można wyremontować, bez konieczności wymiany na nową!
Sterownik silnika to mózg nowoczesnego auta – jego awaria może sparaliżować pracę całego pojazdu. Wyjaśniamy, jakie objawy mogą wskazywać na problemy z ECU, jak wygląda diagnostyka oraz kiedy bardziej opłaca się naprawa, a kiedy wymiana sterownika. Sprawdź, jak rozpoznać usterki i uniknąć kosztownych błędów!