Jak właściwie diagnozuje się w aucie układy elektryczne? Fachowiec doskonale zna sygnały pochodzące od czujników, wie gdzie znajdują się napięcia zasilające, a także sterowanie elementami wykonawczymi. W końcu to jego praca. A jeśli Wy jesteście ciekawi, jak to wygląda dokładnie, to zachęcamy do przeczytania naszego artykułu.
Właściciele Stacji Kontroli Pojazdów poprosili Ministerstwo Infrastruktury o podniesienie stawek za badania techniczne, które nie zmieniły się od dłuższego czasu. W świetle rosnących podwyżek cen za gaz i prąd, a także dynamicznie wzrastającej inflacji, nie jest to dobrą wiadomością dla SKP. Dlaczego nie będzie podwyżek cen? Sprawdzamy.
Okres zimowy nie jest łatwy dla silników wysokoprężnych. Olej napędowy nie lubi mroźnych temperatur. Dlaczego? Gdyż w jego składzie znajdują się węglowodory parafinowe, czyli powszechnie znana parafina, która pod wpływem niskiej temperatury zmienia swój stan z płynnego na częściowo stały. A to powoduje, że przewody paliwowe się zapychają, a silnik przestaje pracować z powodu braku paliwa.