Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Z mechanikiem, jak z fryzjerem i dentystą, każdy ma swojego ulubionego. Postanowiliśmy sprawdzić, czy Polacy preferują wybór warsztatu samochodowego zdając się na polecenia znajomych, czy wybierają go na podstawie rekomendacji nieznanych osób w Internecie.
Majówka już za chwilę wystartuje i wielu Polaków wybierze się na zasłużony odpoczynek. Zanim jednak wyruszycie w trasę, warto przygotować swoje auto, zwłaszcza gdy w ostatnim czasie nie jeździliście nim poza miastem. Co sprawdzić przed wyjazdem na majówkę?