Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
To jeden z standardów w nowoczesnych samochodach, który zaczyna wypierać klasyczne rozwiązanie. Czy faktycznie elektryczny hamulec postojowy jest lepszy od tego tradycyjnego? Sprawdźmy to!
Czyszczenie wnętrza samochodu to klucz do utrzymania higieny i komfortu podróży. Poznaj sprawdzone techniki i produkty, które pomogą skutecznie zadbać o tapicerkę, fotele oraz deski rozdzielcze. Dowiedz się, jak przywrócić świeżość wnętrzu auta, eliminując trudne plamy i nieprzyjemne zapachy.