Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Stary, uszkodzony lub powypadkowy samochód można oddać do stacji demontażu pojazdów. Jak przebiega proces demontażu pojazdu? Jakie warunki trzeba spełnić, by założyć własny punkt? Zachęcamy do lektury!
Układ wydechowy pracuje w wyjątkowo trudnych warunkach i często koroduje, zanim zauważymy pierwsze objawy. Wyjaśniamy, dlaczego rdzewieje, jakie daje sygnały ostrzegawcze i jak skutecznie przed tym chronić. Sprawdź praktyczne porady, które pomogą Ci uniknąć kosztownych napraw i zadbać o bezpieczeństwo jazdy.