Niespodziewana awaria auta w trasie może wyprowadzić z równowagi niejednego kierowcę. Jednak zanim wezwiecie pomoc drogową, możecie sprawdzić czy uda Wam się rozwiązać problem na własną rękę. Niektóre usterki są typowe i można sobie z nimi samodzielnie poradzić, bez trudu.
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Amerykańskie samochody marzą się niejednemu kierowcy. Nie jest to marzenie nie do zrealizowania, aczkolwiek trzeba mieć odpowiedni budżet. Sprowadzenie samochodu ze Stanów Zjednoczonych jest dość kosztowne, a to nie jedyne wydatki, które czekają przyszłego właściciela, bowiem trzeba je dostosować do europejskich wymogów.