Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Ekonomiczny i prosty sposób na diagnozowanie błędów różnych podzespołów samochodu oraz ich usunięcie. Może z niego skorzystać każdy kierowca! Czym jest i jak działa złącze OBD 2? Jak można z jego pomocą skasować błędy samochodu? Sprawdźcie w naszym poradniku!
Uszkodzenie sterownika silnika (ECU) może znacząco wpłynąć na pracę i osiągi Twojego samochodu. Jakie są objawy tego problemu i czy naprawa jest możliwa? Dowiedz się, jaką rolę pełni ECU, jakie mogą być przyczyny jego awarii.