Właściciel warsztatu samochodowego, który przyjmuje pojazd od klienta do naprawy bierze na siebie pełną odpowiedzialność za przekazany mu pojazd. Im większa wartość danego auta, tym większy będzie zakres odpowiedzialności warsztatu. Co w sytuacji, gdy pojazd zostanie źle naprawiony, uszkodzony lub skradziony w warsztacie, w którym był naprawiany? Sprawdźcie!
Przeprowadziliśmy ankietę wśród mechaników z naszej bazy i zapytaliśmy ich o obecną sytuację w warsztatach samochodowych. Czy czas oczekiwania na naprawę auta jest obecnie wydłużony? O ile wzrosły ceny za usługi? Czy kryzys dostępności półprzewodników jest mocno odczuwalny dla mechaników? Sprawdźcie wyniki naszej ankiety!
Ruszanie pod górkę nie musi być stresujące – z pomocą przychodzi system Hill Hold Control. Dowiedz się, jak działa ten asystent, kiedy naprawdę się przydaje i co zrobić, gdy zawiedzie. Sprawdź, czy warto dopłacić za to udogodnienie w Twoim aucie!