W nowszych autach jest coraz więcej więcej elementów wyposażenia, pobierających prąd. A ten nie bierze się znikąd! Dostarcza go akumulator, który zimą może się łatwiej rozładować. Jak sprawdzić, czy pobór prądu w aucie jest prawidłowy? Sprawdźcie!
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wiele osób decyduje się na zakup kampera z rynku wtórnego. Chcąc bezpiecznie korzystać z pojazdu w sezonie, właściciel musi udać się na przegląd, a także regularnie serwisować kampera. Wciąż niewiele warsztatów specjalizuje się w tej dziedzinie, ale ci, którzy zajmują się pojazdami kempingowymi naprawdę znają się na rzeczy.