Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Środowisko diagnostów oczekuje zmian w zakresie przeglądów technicznych, zwłaszcza w kontekście podwyżek stawek za przeprowadzenie badania. Póki co zapowiadane są inne zmiany, które wymagane są przez Unię Europejską. Jedną z nich jest obowiązek fotografowania pojazdów w czasie badania technicznego. Wciąż jednak nie wiadomo, kiedy ma wejść w życie.
Układ wydechowy pracuje w wyjątkowo trudnych warunkach i często koroduje, zanim zauważymy pierwsze objawy. Wyjaśniamy, dlaczego rdzewieje, jakie daje sygnały ostrzegawcze i jak skutecznie przed tym chronić. Sprawdź praktyczne porady, które pomogą Ci uniknąć kosztownych napraw i zadbać o bezpieczeństwo jazdy.