Jeśli decydujesz się na zakup używanego samochodu i otrzymasz do niego czytelną dokumentację zakresu napraw blacharsko-lakierniczych – to dobrze. Zwłaszcza, jeśli zostały wykonane w profesjonalnym serwisie, który wykazuje pełną listę wymienionych części oraz prezentuje zakres wykonanych prac. Gorzej, gdy historia pojazdu nie zawiera wszystkich informacji…
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
W przypadku awarii elektroniki samochodowej niezbędna będzie pomoc elektromechanika, który zdiagnozuje i usunie usterkę. Co wchodzi w skład elektroniki samochodowej? Kiedy należy szukać specjalisty z zakresu naprawy elektromechanicznej? Sprawdź nasz wpis!