Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wszystkie części w samochodzie mają swoją określoną żywotność. W ramach eksploatacji podzespoły zużywają się i po przejechaniu kilkuset tysięcy kilometrów trzeba się liczyć z koniecznością ich wymiany. Niestety dotyczy to również silnika. Na szczęście jednostkę napędową można wyremontować, bez konieczności wymiany na nową!
Wypadek samochodowy to stresujące doświadczenie, które może wprowadzić wiele zamieszania w codziennym życiu. Co zrobić z uszkodzonym pojazdem, jak podejść do naprawy i czy zawsze jest ona opłacalna? Dowiedz się, jakie kroki warto podjąć po wypadku, aby szybko i skutecznie przywrócić auto do pełnej sprawności.