Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
W samochodzie znajduje się wiele schowków, w których warto umieścić gadżety motoryzacyjne, które mogą być niezwykle przydatne na wypadek awarii w trasie bądź podczas podróży. Co warto mieć w swoim aucie? Sprawdźcie naszą listę!
Czy blokada kierownicy to nadal skuteczny sposób na ochronę auta przed kradzieżą? Dowiedz się, jak działają różne rodzaje blokad kierownicy oraz jak wypadają one w porównaniu z nowoczesnymi systemami antykradzieżowymi. Przeczytaj, by poznać zalety i ograniczenia tego popularnego zabezpieczenia.