Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Majówka za pasem, czas pomyśleć o tym, co warto wymienić w aucie, zanim ciepłe dni na dobre zagoszczą w kraju. Kilka ważnych elementów w samochodzie może wymagać Waszej uwagi, zwłaszcza że w sezonie jesienno-zimowym wykonywało kawał porządnej pracy!
W samochodzie znajduje się wiele schowków, w których warto umieścić gadżety motoryzacyjne, które mogą być niezwykle przydatne na wypadek awarii w trasie bądź podczas podróży. Co warto mieć w swoim aucie? Sprawdźcie naszą listę!