Zatarty silnik to koszmar, którego możesz uniknąć. Sprawdź, jak rozpoznać objawy i zapobiec tej kosztownej awarii. Kliknij, aby odkryć więcej!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Amerykańskie samochody marzą się niejednemu kierowcy. Nie jest to marzenie nie do zrealizowania, aczkolwiek trzeba mieć odpowiedni budżet. Sprowadzenie samochodu ze Stanów Zjednoczonych jest dość kosztowne, a to nie jedyne wydatki, które czekają przyszłego właściciela, bowiem trzeba je dostosować do europejskich wymogów.