Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wiele osób decyduje się na zakup kampera z rynku wtórnego. Chcąc bezpiecznie korzystać z pojazdu w sezonie, właściciel musi udać się na przegląd, a także regularnie serwisować kampera. Wciąż niewiele warsztatów specjalizuje się w tej dziedzinie, ale ci, którzy zajmują się pojazdami kempingowymi naprawdę znają się na rzeczy.
Wielkimi krokami zbliża się sezon letni, a wraz z nim upalne dnie. Dlatego warto już teraz pomyśleć o swojej klimatyzacji w aucie i sprawdzić jej działanie. W naszym poradniku otrzymasz komplet informacji o tym jak dbać o klimatyzację w samochodzie, jak często ją czyścić i serwisować oraz gdzie znaleźć uczciwego mechanika w przypadku konieczności jej naprawy.