Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lato już się skończyło, a wrzesień nie rozpieszcza temperaturą. Zwłaszcza, że w nocy spada nawet do 10 st. Celsjusza. Sezon jesienny zbliża się wielkimi krokami, a więc czas pomyśleć o akumulatorze. Wysokie temperatury zwiększają ryzyko samorozładowania i nie macie żadnej gwarancji, że przy niskich temperaturach jego praca Was nie zawiedzie.
Dobór odpowiednich opon ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy, zwłaszcza w zmiennych warunkach atmosferycznych. W artykule porównujemy zalety i wady opon zimowych oraz całorocznych, pomagając znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb. Sprawdź, które opony lepiej sprawdzą się na Twojej trasie i w jakich sytuacjach warto postawić na zimowe, a kiedy wystarczą całoroczne.