Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wymiana żarówek w aucie nie stanowi problemu dla większości kierowców. Kłopot pojawia się w momencie, w którym mają wybrać te najbardziej wydajne, aby zapewnić sobie najlepszy efekt oświetleniowy na drodze. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze żarówek do samochodu.
System keyless staje się coraz popularniejszy w nowoczesnych samochodach. O ile to bardzo duże ułatwienie dla kierowców, o tyle korzystają na tym również złodzieje. Jak działa bezkluczykowy dostęp do samochodu? Czy można wzmocnić ochronę kluczyka? Sprawdźcie!