Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Zakup samochodu po powodzi to ryzyko, które może mieć poważne konsekwencje. Zniszczenia spowodowane zalaniem są trudne do naprawy i mogą ujawniać się nawet po pewnym czasie, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby rozpoznać auto po powodzi i uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek.
Wiesz, jak tempomat może poprawić komfort jazdy? Odkryj różnice między zwykłym a adaptacyjnym systemem i sprawdź, który z nich najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.