Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Poduszka powietrzna w motocyklu? Sprawdźcie, jak chronieni airbagami są motocykliści i czy działanie tych poduszek jest zbliżone do dobrze Wam znanych rodzajów z samochodu. Czytaj dalej!
Drgania kierownicy na postoju to sygnał, którego nie można ignorować. Choć mogą wydawać się niegroźne, mogą wskazywać na poważniejsze problemy z silnikiem, układem kierowniczym lub zawieszeniem. Sprawdź, co może być przyczyną tych wibracji i kiedy warto udać się do mechanika, aby uniknąć kosztownych napraw.