Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
W środowisku kierowców nie brakuje mitów na temat napraw, eksploatacji czy innych nawyków, które mają wydłużyć życie auta, zmniejszyć koszty i sprawić, że będzie się nim jeździć idealnie po każdej drodze. Jakie są najpopularniejsze mity, które powodują u mechaników ból głowy? Sprawdźcie!
Sprawdzenie baterii, opon, układu hamulcowego i klimatyzacji pozwoli cieszyć się bezpieczną i wydajną jazdą w cieplejszych miesiącach. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę, aby Twój elektryk był w pełni gotowy na nowy sezon!