Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Sprawdźcie jakie są rodzaje foteli samochodowych, ile kosztuje wymiana na nowe oraz na czym polega urok foteli kubełkowych, które interesują coraz większe grono kierowców!
Wycieki płynu hamulcowego to problem, który może zaniepokoić każdego kierowcę. Czy każda taka usterka oznacza kosztowną naprawę? Dowiedz się, jak rozpoznać objawy wycieku, jakie są jego przyczyny oraz jak dbać o układ hamulcowy, aby uniknąć niepotrzebnych wydatków i zachować bezpieczeństwo na drodze.