Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Wymiana żarówek w aucie nie stanowi problemu dla większości kierowców. Kłopot pojawia się w momencie, w którym mają wybrać te najbardziej wydajne, aby zapewnić sobie najlepszy efekt oświetleniowy na drodze. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze żarówek do samochodu.
Prawidłowo ustawiona geometria kół to klucz do bezpiecznej i komfortowej jazdy. Niewłaściwe ustawienie może prowadzić do szybszego zużycia opon, problemów z prowadzeniem pojazdu i zwiększonego spalania. Dowiedz się, jakie objawy świadczą o złej geometrii kół i dlaczego warto regularnie ją kontrolować.