Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Mechaniczne wycieraczki nie spełniają Waszych oczekiwań w czasie ulew? Możecie spróbować wesprzeć ich pracę niewidzialną wycieraczką – to specjalny preparat chemiczny, który ma właściwości hydrofobowe. W jaki sposób działa i czy opłaca się inwestować w jego zakup? Sprawdźcie!
Kontrola trakcji to kluczowy system bezpieczeństwa, który pomaga utrzymać stabilność pojazdu w trudnych warunkach drogowych. Dowiedz się, jak działa ten zaawansowany mechanizm i dlaczego jest niezbędny dla Twojego bezpieczeństwa na drodze.