Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Wyjeżdżając autem w dłuższą trasę na urlop warto zaopatrzyć się w kilka akcesoriów, które mogą pomóc w awaryjnych sytuacjach. Dzięki dobrze przygotowanemu niezbędnikowi unikniecie niepotrzebnego stresu i szybko zaradzicie przykrym niespodziankom. Co powinien zawierać taki niezbędnik?
Nowy samochód to wielkie wydarzenie! Większość właścicieli przy zakupie auta zaczyna rozważać doposażenie go w dodatkowe akcesoria. Nic w tym dziwnego, w końcu każdy z nas chce jeździć w jak największym komforcie, prawda? Przyjrzyjmy się więc, na które akcesoria warto wydać pieniądze, a których zakup lepiej odpuścić.