Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Niektóre części zamienne można ocenić już na pierwszy rzut oka, zwłaszcza ich jakość. Inne po przejechaniu kilkuset kilometrów. A co w przypadku filtrów do samochodu? Czy ich jakość ma znaczenie? Owszem, na rynku są lepsze i gorsze, dlatego warto się dowiedzieć jak wybrać odpowiedni filtr do samochodu.
Rozbiegany diesel to koszmar dla właścicieli aut z wysokoprężną jednostką. Ci, którzy przeżyli tę awarię często mówią, że już nigdy nie wrócą do samochodu z silnikiem Diesla. Czy faktycznie jest się czego bać? Sprawdźcie!