Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Odkryj tajniki regeneracji amortyzatorów samochodowych! Czy warto odświeżać zużyte elementy czy lepiej zainwestować w nowe? Sprawdź, kiedy regeneracja jest opłacalna i jakie są najczęstsze objawy zużytych amortyzatorów.
Wymiana skraplacza klimatyzacji to kluczowy krok, gdy system przestaje działać wydajnie, a komfort jazdy zaczyna spadać. Dowiedz się, jakie są objawy uszkodzenia skraplacza, jak wygląda proces jego wymiany oraz na jakie koszty się przygotować. Sprawdź, jak zadbać o klimatyzację, by służyła Ci jak najdłużej.