Czeka Cię holowanie? Masz linę, hak, a nawet chętnego kierowcę, który pomoże Ci w transporcie auta do najbliższego warsztatu samochodowego? Doskonale! Ale co dalej? Podpowiadamy!
Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Zima to prawdziwy test dla każdego samochodu – niskie temperatury, sól drogowa i wilgoć mogą negatywnie wpłynąć na jego stan techniczny. Aby uniknąć kosztownych napraw i cieszyć się bezpieczną jazdą na wiosnę, warto przeprowadzić kompleksowy przegląd auta. Sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę, by Twój pojazd był gotowy na nowy sezon!