Handlarze samochodowi stosują wiele sztuczek, aby sprzedać używane auto. Zanim jednak urzeknie Was stan oferowanego pojazdu, lepiej udać się do mechanika, który dokładnie sprawdzi, co kryje się we wnętrzu nieskazitelnego modelu sprzedawanego przez handlarza.
Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
W każdy aucie znajduje się kilka rodzajów filtrów, które pełnią bardzo ważną rolę w pojeździe. Niestety szybko ulegają zużyciu i tracą swoje właściwości. Dlatego, bardzo ważnym jest, aby je regularnie wymieniać, zgodnie z zaleceniami producenta. Jakie filtry wybrać? Kiedy je wymieniać? Sprawdźcie!