Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Nie dopuszczajcie do piętrzenia się zaległych spraw oraz drobnych napraw czy poprawek kosmetycznych. Wszelkie zaniedbania mogą doprowadzić do poważniejszych awarii, które zaskoczą Was w trasie. Auto stanie się nie tylko mniej atrakcyjne, ale również będzie wymagać od Was większej uwagi, co może zrujnować Wasz budżet. Sprawdźcie jak przedłużyć życie swojego samochodu, bez ogromnego nakładu czasu i pieniędzy!
Filtry samochodowe - element niezwykle istotny dla prawidłowej pracy auta, a nawet dla naszego zdrowia. Nie bagatalizuj ich wymiany! Sprawdź za co odpowiadają poszczególne filtry i kiedy należy je wymieniać.