Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lakierowanie pojedynczego elementu samochodu jest zdecydowanie tańsze niż malowanie całego pojazdu. Maska stanowi jedną z najprostszych części, którą można polakierować, ze względu na łatwy demontaż i małą ilość dodatkowych elementów.
Bezpieczniki samochodowe pełnią kluczową rolę w obwodzie elektrycznym pojazdu. Dowiedz się, jak działają bezpieczniki, jakie są ich rodzaje oraz za co odpowiadają w różnych systemach samochodu. Poznaj praktyczne porady na temat wymiany bezpieczników i sposobów unikania ich przepalania,.