Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Istnieje wiele różnych elementów w samochodzie, o których możecie nie mieć pojęcia, że są i do czego służą. Jednym z nich jest tajemniczy rygielek wewnątrz tylnych drzwi. Umożliwia on zapobieganie przypadkowemu otwarciu drzwi od środka kabiny.
Niektórzy właściciele aut lubią samodzielnie naprawiać usterki i z chęcią zaglądają pod maskę swojego pojazdu. Jeśli jesteście w tej grupie i macie zdolności mechanika samochodowego oraz niezbędną wiedzę i chcecie stworzyć swój warsztat domowy, to sprawdźcie, co będzie Wam potrzebne!