Uszkodzenia dzielą się dwa rodzaje – wykryte przez elektroniczne sterowniki i odczytane przez specjalistów w formie błędów wskazujących na konkretną zepsutą część i te, których nie ma lub są niewłaściwe względem uszkodzonej części. Dowiedzcie się, dlaczego brak błędu niekoniecznie oznacza brak problemu z samochodem.
Jak właściwie diagnozuje się w aucie układy elektryczne? Fachowiec doskonale zna sygnały pochodzące od czujników, wie gdzie znajdują się napięcia zasilające, a także sterowanie elementami wykonawczymi. W końcu to jego praca. A jeśli Wy jesteście ciekawi, jak to wygląda dokładnie, to zachęcamy do przeczytania naszego artykułu.
Niektóre mandaty możecie otrzymać wyłącznie zimą, gdy na zewnątrz jest śnieg i przymrozek. Każdy kierowca wie, że poranną zmorą w sezonie zimowym, jest skrobanie auta, a także rozgrzewanie go. Co jeśli się tego nie zrobi? Wtedy czeka mandat. Zimą jednak nie tylko za to grozi kara.