Jeszcze niedawno pasek rozrządu był uznawany za niechcianą część, a na jego zastępstwo zaczęto montować rozrządy łańcuchowe. Producenci chcieli stworzyć jednostki bezobsługowe, które po 200-300 tys. km należy wymienić, a nie naprawić. Okazało się jednak, że paski rozrządu mają swoje zalety, a tańsze rozrządy łańcuchowe wytrzymują krócej niż paski.
Lato dopiero się rozkręca, ale pierwsze upalne dni już mogliśmy odczuć na własnej skórze. Wysokie temperatury są problematyczne zwłaszcza w czasie jazdy samochodem przez kilka godzin. Na rynku można znaleźć akcesoria, które mają uprzyjemnić podróż i schłodzić zarówno wnętrze samochodu, jak i ochłodzić pasażerów. Czy wszystkie mają sens? Sprawdźcie!
Słyszysz filtr DPF w aucie i coś tam, gdzieś tam Ci szumi, ale nie do końca wiesz co? Przychodzimy z pomocą! To urządzenie, które pracuje w układzie wydechowym i jest filtrem cząstek stałych. To nadal za mało wiedzy dla Ciebie? To przeczytaj nasz artykuł, aby dowiedzieć się wszystkiego, co musisz na temat filtra DPF.