Paski rozrządu zostały zastąpione łańcuchem, co miało swoje uzasadnienie. Producenci samochodów chcieli, aby dopiero po przejechaniu 200 tys. km lub 300 tys. km, wymieniano je na nowe. Zwłaszcza w małych, tanich, silnikach. Okazuje się jednak, że paski mają swoje zalety, a produkcja tanich rozrządów łańcuchowych nie przyniosła założonych celów – wytrzymywały krócej niż paski.
Kłopoty z rozładowanym akumulatorem dotyczą zarówno użytkowników starszych samochodów, jak i tych nowoczesnych. Co wpływa na całkowitą utratę mocy akumulatora? Sprawdźcie najczęstsze przyczyny!
Lakierowanie felg samochodowych to świetny sposób na przywrócenie im estetycznego wyglądu, a także zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Czy taką czynność można przeprowadzić samodzielnie, czy lepiej zlecić ją profesjonalistą? Odpowiedź znajdziecie w lekturze naszego poradnika!